Игњатије Урош Ђорђевић - Сакрална мера Алтамире, пирамида, Стоунхенџа и индуски знакови
Истражујући сакралне предмете попут идола – скулптура, талисмана, амулета, зидних слика пећина и петроглифа на просторима Европе, Азије, Африке, Америке и Аустралије, које су тековина више од тридесет различитих цивилизација из средњег века, доба антике, металног доба, неолита и палеолита, установили смо да су сви конструисани по идентичном обрасцу. Испитани предмети (316 примерака) са антропоморфним, зооморфним, флоралним и геометријским формама, израђени су по истом принципу, применом билатералне или радијалне симетрије, на такав начин да су њихове анатомске тачке, попут носа, очију, ушију, лактова, кукова, колена, глежања, рогова, репова, ивице углова код геометријских облика, као и правац простирања удова, постављени радијално – лепезасто по правилним угловима од 10, 20, 30 и више степени. Зидне слике пећине Алтамире, старе 36000 година, пећине Ласко и још шеснаест пећина са простора Европе, Африке, Азије, Америке и Аустралије, као и мноштво петроглифа, које смо испитали, показују да су животиње и људи, односно њихови удови и кључне анатомске тачке тела исцртани као и поменути археолошки артефакти, по правилу радијалног распореда, чија је основна јединица угао од 10°. На основу наведеног закључили смо да је човек у оно доба познавао појам пропорције, мерење углова, дељење круга на 36 делова, као и то да је ово знање и меру сматрао сакралним. Ради провере извршили смо мерења неколико нових копија афричких ашанте лутки где није дошло до подударања са поменутим правилом. Стога смо закључили да је геометрија много хиљада година старија од вавилонске цивилизације. Пошто је на свих пет континената, без изузетака, коришћена поменута мера, чија је основна јединица угао од 10°, попут правила и шаблона, њено откриће је морало бити много десетина хиљада година старије од пећине Алтамире. Ова мера се проширила управо због свог сакралног принципа, јер је знање о њој сматрано светим знањем. Током нашег истраживања померањем центра радијуса на више анатомских тачака осликаних животиња и људи, као и поменутих скулптура и артефаката, увидели смо да су све кључне тачке котиране у међусобним пропорционалним размацима, градећи углове, који су целобројни умншци 10° (n·10°). На зидовима пећина појављују се животиње природних пропорција и људи стилизованих форми, док оба примера подлежу идентичном принципу израде, помоћу устаљене мере. Пренос природних величина, као и умеће преношења пропорција уз смањивање и повећавање димензија, указују на познавање и постојање стандардне мере. Овакво знање геометрије не може се објаснити идентичним паралелним открићима на различитим континентима, него преношењем знања из једног центра, где је настало. Овај феномен не представља изненађење, јер је на камену из пећине Бломбос у Африци, старом 75000 година, урезан низ преклопљених једнакостраничних троуглова, са угловима од 60°. Ова камена резбарија не може бити декорација направљена обичном игром, јер би њени троуглови били изведени једноставним дељењем квадрата по дијагоналама, где би углови износили 90 и 45°. Једнакостранични троуглови указују на познавање геометријских принципа и прорачунату поделу површина. Они се не могу добити игром или случајем, него преносом основне мере радијалним принципом, помоћу нечега што врши улогу данашњег шестара.
Наше истраживање базирали смо на ,,читању“ примарних извора – самих скулптура и слика, те због неослањања на резултате досадашњих истраживача из области археологије, нисмо наводили литературу коју смо користили само секундарно, чиме смо избегли сувишну дескрипцију и проширивање текста. Водили смо рачуна да се процес обраде информација и закључци базирају на изношењу извора кроз фотографије и што краћем несугестивном тексту, а у сагласности са основама форензичког приступа: 1. Сви морфолошки елементи одређених предмета морају имати своју функционалну сврху, јер се функција предмета очитава на његовим деловима. 2. Свака људска интервенција оставља траг, на основу кога се може реконструисати поступак интервенције и њении разлози. 3. Узроци културног и технолошког развоја друштва, условљени психо-социјалним елементима који су спонтани и једноставни, морају и сам бити веома једноставни. Резултати нашег истраживања подударају се са широм сликом археолошке, историјске, религиозне, митолошке и антрополошке контекстуалности.
Политика безбедности
Политика испоруке
Политика повраћаја
Безбедно плаћање картицама