БЕСПЛАТНА ДОСТАВА ЗА СВЕ ПОРУЏБИНЕ ПРЕКО 5000 РСД НА ТЕРИТОРИЈИ СРБИЈЕ

  • Ново
Игњатије Урош Ђорђевић - Сакрална мера Алтамире, пирамида, Стоунхенџа и индуски знакови
  • Игњатије Урош Ђорђевић - Сакрална мера Алтамире, пирамида, Стоунхенџа и индуски знакови

Игњатије Урош Ђорђевић - Сакрална мера Алтамире, пирамида, Стоунхенџа и индуски знакови

Истражујући сакралне предмете попут идола – скулптура, талисмана, амулета, зидних слика пећина и петроглифа на просторима Европе, Азије, Африке, Америке и Аустралије, које су тековина више од тридесет различитих цивилизација из средњег века, доба антике, металног доба, неолита и палеолита, установили смо да су сви конструисани по идентичном обрасцу. Испитани предмети (316 примерака) са антропоморфним, зооморфним, флоралним и геометријским формама, израђени су по истом принципу, применом билатералне или радијалне симетрије, на такав начин да су њихове анатомске тачке, попут носа, очију, ушију, лактова, кукова, колена, глежања, рогова, репова, ивице углова код геометријских облика, као и правац простирања удова, постављени радијално – лепезасто по правилним угловима од 10, 20, 30 и више степени. Зидне слике пећине Алтамире, старе 36000 година, пећине Ласко и још шеснаест пећина са простора Европе, Африке, Азије, Америке и Аустралије, као и мноштво петроглифа, које смо испитали, показују да су животиње и људи, односно њихови удови и кључне анатомске тачке тела исцртани као и поменути археолошки артефакти, по правилу радијалног распореда, чија је основна јединица угао од 10°. На основу наведеног закључили смо да је човек у оно доба познавао појам пропорције, мерење углова, дељење круга на 36 делова, као и то да је ово знање и меру сматрао сакралним. Ради провере извршили смо мерења неколико нових копија афричких ашанте лутки где није дошло до подударања са поменутим правилом. Стога смо закључили да је геометрија много хиљада година старија од вавилонске цивилизације. Пошто је на свих пет континената, без изузетака, коришћена поменута мера, чија је основна јединица угао од 10°, попут правила и шаблона, њено откриће је морало бити много десетина хиљада година старије од пећине Алтамире. Ова мера се проширила управо због свог сакралног принципа, јер је знање о њој сматрано светим знањем. Током нашег истраживања померањем центра радијуса на више анатомских тачака осликаних животиња и људи, као и поменутих скулптура и артефаката, увидели смо да су све кључне тачке котиране у међусобним пропорционалним размацима, градећи углове, који су целобројни умншци 10° (n·10°). На зидовима пећина појављују се животиње природних пропорција и људи стилизованих форми, док оба примера подлежу идентичном принципу израде, помоћу устаљене мере. Пренос природних величина, као и умеће преношења пропорција уз смањивање и повећавање димензија, указују на познавање и постојање стандардне мере. Овакво знање геометрије не може се објаснити идентичним паралелним открићима на различитим континентима, него преношењем знања из једног центра, где је настало. Овај феномен не представља изненађење, јер је на камену из пећине Бломбос у Африци, старом 75000 година, урезан низ преклопљених једнакостраничних троуглова, са угловима од 60°. Ова камена резбарија не може бити декорација направљена обичном игром, јер би њени троуглови били изведени једноставним дељењем квадрата по дијагоналама, где би углови износили 90 и 45°. Једнакостранични троуглови указују на познавање геометријских принципа и прорачунату поделу површина. Они се не могу добити игром или случајем, него преносом основне мере радијалним принципом, помоћу нечега што врши улогу данашњег шестара. 

Наше истраживање базирали смо на ,,читању“ примарних извора – самих скулптура и слика, те због неослањања на резултате досадашњих истраживача из области археологије, нисмо наводили литературу коју смо користили само секундарно, чиме смо избегли сувишну дескрипцију и проширивање текста. Водили смо рачуна да се процес обраде информација и закључци базирају на изношењу извора кроз фотографије и што краћем несугестивном тексту, а у сагласности са основама форензичког приступа: 1. Сви морфолошки елементи одређених предмета морају имати своју функционалну сврху, јер се функција предмета очитава на његовим деловима. 2. Свака људска интервенција оставља траг, на основу кога се може реконструисати поступак интервенције и њении разлози. 3. Узроци културног и технолошког развоја друштва, условљени психо-социјалним елементима који су спонтани и једноставни, морају и сам бити веома једноставни. Резултати нашег истраживања подударају се са широм сликом археолошке, историјске, религиозне, митолошке и антрополошке контекстуалности.

Игњатије Урош Ђорђевић - Сакрална мера Алтамире, пирамида, Стоунхенџа и индуски знакови

Игњатије Урош

језик :
Количина:
Поштарина
Упитајте

Пожури! Само 10 Остало на стању!

 

Политика безбедности

 

Политика испоруке

 

Политика повраћаја

 

Безбедно плаћање картицама

By researching sacred objects such as idols—sculptures, talismans, amulets, cave wall paintings, and petroglyphs—across Europe, Asia, Africa, America, and Australia, we have identified a common pattern in their construction. The examined artifacts (316 specimens) with anthropomorphic, zoomorphic, floral, and geometric forms were created using either bilateral or radial symmetry. Their anatomical points—such as the nose, eyes, ears, elbows, hips, knees, ankles, horns, tails, and the corners of geometric shapes—are arranged radially, in a fan-like manner, at regular angles of 10, 20, 30 degrees, and more.

The wall paintings in the Altamira Cave, which date back 36,000 years, along with those in the Lascaux Cave and sixteen other caves from Europe, Africa, Asia, America, and Australia, illustrate that animals and humans—or rather their limbs and key anatomical points—are depicted using the same radial arrangement. The basic unit of this arrangement is an angle of 10°. Thus, we concluded that people of that time possessed knowledge of proportion, angle measurement, and the division of a circle into 36 parts, and that they regarded this knowledge as sacred.

For verification, we measured several new copies of African Ashanti dolls, finding no alignment with the aforementioned principles. Therefore, we concluded that geometric concepts are many thousands of years older than those of the Babylonian civilization. The measure based on a basic unit of 10° was used across all five continents without exception, implying that its discovery was likely tens of thousands of years older than the Altamira Cave.

This measure spread due to its sacred nature, as the knowledge surrounding it was considered sacred knowledge. During our research, we observed that by shifting the center of the radius to various anatomical points on the painted animals and humans, as well as the sculptures and artifacts, all key points were positioned at proportional intervals relative to each other, forming angles that are whole-number multiples of 10° (n•10°). The cave walls depict animals with natural proportions and humans in stylized forms, both adhering to the same production principles using a standardized measure.

The ability to transfer natural sizes and accurately convey proportions while scaling dimensions suggests the knowledge and existence of a standard measure. This understanding of geometry cannot be attributed to identical parallel discoveries on different continents; rather, it implies the transmission of knowledge from a single origin. This is further supported by a stone found in the Blombos Cave in Africa, dating back 75,000 years, which is carved with overlapping equilateral triangles featuring 60° angles. This carving could not simply be decorative, as its triangles would have been created by dividing a square along its diagonals, yielding angles of 90° and 45°. The presence of equilateral triangles indicates a comprehension of geometric principles and a calculated division of surfaces. Such designs could not arise from chance or play but suggest the use of a fundamental measure through the radial principle, possibly aided by something akin to a modern compass.

Our research was grounded in “reading” primary sources—the sculptures and paintings themselves. We chose not to rely on the findings of previous researchers in archaeology, opting instead to avoid unnecessary citations that might complicate the text. We ensured that our processing of information and drawing of conclusions were based on a presentation of sources via photographs and concise, non-suggestive text, following the principles of a forensic approach: 

1. All morphological elements of specific objects must serve a functional purpose, reflecting the function of the object in its parts.

2. Every human intervention leaves a trace, from which the process of intervention and its reasons can be reconstructed.

3. The causes of cultural and technological development in society, influenced by simple and spontaneous psycho-social elements, must also be straightforward.

The results of our research align with the broader context of archaeological, historical, religious, mythological, and anthropological studies.

442
10 Ком.

Технички лист

Формат
A4
Број страна
95
Писмо
Ћирилица
Повез
Меки (брош)
Година издања
2025
Број страна у колору
95

Специјалне напомене

isbn
978-86-6140-183-1
Овај наслов нема рецензију

Контактирајте нас путем WhatsApp

Boxed:

Sticky Add To Cart

Font: